Betere klantenservice

Op het gebied van klantondersteuning kun je met de Microsoft-technieken een grote inhaalslag te maken. Op basis van artificial intelligence kijkt Dynamics Customer Service mee en krijg je suggesties voor relevante kennisartikelen, Je medewerkers kunnen deze artikelen gebruiken om de problemen van klanten snel op te lossen. Nieuwsgierig? We vertellen je graag meer!

Goede klantenservice is essentieel. Toch is het vaak een afdeling waar onvoldoende aandacht aan wordt besteed. En dat is zonde. Want wat je met goede marketing opbouwt, kun je met slechte service heel snel afbreken. Daarom is het belangrijk dat service goed is ingebed binnen de organisatie. Het zorgt bovendien voor een hogere klantwaardering, en tevreden klanten zijn ambassadeurs voor jouw merk. En in het beste geval levert zo’n  ambassadeur je zelfs nieuwe klanten op.

Transformeer jouw klantondersteuning

Op het gebied van klantondersteuning kun je met de Microsoft-technieken een grote inhaalslag te maken. Zo kun je gebruik maken van geautomatiseerde selfservice met virtuele agenten (zoals chatbots) en zeer uitgebreide productiviteitstools, zodat jouw medewerkers op het juiste moment de juiste informatie krijgen. Is er een specifieke klantvraag waarop je medewerker geen antwoord heeft?

Op basis van artificial intelligence kijkt Dynamics Customer Service mee en krijg je suggesties voor relevante kennisartikelen, Je medewerkers kunnen deze artikelen gebruiken om de problemen van klanten snel op te lossen. En zijn er complexe zaken waar een specialist voor nodig is? Als je Dynamics Customer Service hebt geïntegreerd, kunnen medewerkers in alle functies én op alle locaties contact met die specialist leggen en hun vraag stellen.

Onze oplossing voor deze uitdaging

Dynamics 365 is een verzameling intelligente bedrijfsapplicaties. En niet zomaar een verzameling: de volgende generatie CRM- en ERP-applicaties in dit Microsoft-platform helpen je om next level te gaan met je business. Want niet alleen vloeien bedrijfsdata realtime tussen applicaties, zodat processen en afdelingen haarfijn op elkaar zijn ingesteld, ook boek je dankzij voorspellende AI-inzichten betere resultaten.

Lees verder

Reageer snel en adequaat op de behoeften en wensen van klanten en medewerkers met intelligente chatbots die zijn gebouwd met Power Virtual Agents. Wij richten ze voor je in!

Laat hieronder je gegevens achter, we nemen binnen 24 uur contact met je op voor het plannen van een kop koffie!

Plan een meetup!

Laat hieronder je gegevens achter, we nemen binnen 24 uur contact met je op voor het plannen van een kop koffie!

Open sollicitatie

Laat hieronder je gegevens achter, we nemen snel contact met je op.​

Open sollicitatie

Laat hieronder je gegevens achter, we nemen snel contact met je op.

Training aanvragen

Laat hieronder je gegevens achter, we nemen binnen 24 uur contact met je op om de trainingsmogelijkheden te bespreken.

Plan een meetup!

Laat hieronder je gegevens achter, we nemen binnen 24 uur contact met je op voor het plannen van een kop koffie!

Training aanvragen

Laat hieronder je gegevens achter, we nemen binnen 24 uur contact met je op om de trainingsmogelijkheden te bespreken.

×

UNLOCK NEXT

× Je processen digitaliseren?