Field service
Dynamics field service solutions
Verhelp problemen de eerste keer, doormiddel van Field service
Haal klanten binnen voor het leven, waardoor je zowel klanten als werknemers naadloze ervaringen kunt bieden. Met Field service integreer je als eerst de data en technologie die binnen je gehele organisatie worden gebruikt. Daarnaast geef je teams de tools in handen ze via elk kanaal persoonlijke service kunnen bieden.
Dynamics 365 Field service
Dynamics 365 Field service richt zich op de klantenservice. Hiermee kan jij een proactieve service leveren, doordat jij serviceproblemen kan voorspellen, kan detecteren en kan oplossen voordat klanten doorhebben dat er een probleem is. Als eerst verbetert jouw klanttevredenheid dus al, omdat jij vooraf de problemen oplost.
Daarnaast is het van groot belang om te blijven communiceren met klanten, wanneer er zich problemen voor doen. Wanneer je erachter wilt komen hoe zij de service beurt hebben ervaren, kun je een geautomatiseerde enquête versturen. Hierdoor krijg jij beter inzicht in de wensen en behoeften van de klant.
Klanten op een effectieve manier helpen
Met Dynamics 365 Remote Assist kun jij ook op afstand klanten helpen. Je kan als eerst realtime in gesprek gaan met deskundigen om problemen sneller op te lossen en inspecties op afstand uit te voeren. Daarnaast kunnen klanten de live-locatie bekijken wanneer de technicus arriveert. Hierdoor kunnen zij alvast voorbereidingen treffen en is het geen verassing, hoe laat die arriveert. Hierdoor gaat de service sneller en klanttevredenheid omhoog.
Door een andere nieuwe functie is het meteen makkelijker voor jou, om de juiste technicus op pad te sturen voor een servicebeurt. Doordat je gebruikt maakt van een planboard. Daarnaast kan je in het planboard ook zien welke vrije technicus er op dat moment het dichtst bij is. Waardoor jij meteen iemand kan sturen.
Deze slimme functies maken voor jou het verschil:
- Voorspellen van reis- en werktijd
- Slimme routeplanning voor je technicus
- Samenwerking met deskundigen op afstand met mixed reality
- Ingesloten optimalisatie in het planbord
- Mogelijkheden voor geoforcing
- Uitzonderlijke klantervaring leveren door de juiste technicus op het juiste moment naar de juiste plaats te sturen