Dynamics 365 Customer Service

Onze Microsoft-specialisten laten je graag aan de hand van een - geheel vrijblijvende - demo zien wat de mogelijkheden van Dynamics 365 zijn.

Vraag jouw persoonlijke customer service demo aan!

Deze slimme functies maken het verschil:

Omnichannel mogelijkheden

Wanneer je werkt met Dynamics Customer Service beschik je over een systeem die het mogelijk maakt om diverse kanalen te ontsluiten. Koppel je supportmailboxen, telefooncentrale, chatfunctie, portals en serviceformulieren aan het systeem en bedien je klanten via meerdere kanalen. Alle communicatie is inzichtelijk. Is jouw serviceafdeling altijd erg druk? Dan is het ook mogelijk om met de Customer Service Workspace multi-session service aanvragen op te volgen!

Intelligente mogelijkheden om routeringen te configureren

Dynamics customer service is een intuïtief systeem die je in staat stelt om de afhandeling van service aanvragen slim te laten verlopen. Op basis van voor ingegeven criteria is het mogelijk om tickets toe te kennen aan de juiste teams, gebruikers of wachtrijen. Dit werkt een snelle en correcte opvolging in de hand omdat serviceteams enkel worden belast met de voor hun relevante klanten en aanvragen.

Verregaande automatisering en ticketnotificaties

Binnen Dynamics en het Power Platform beschik je over verregaande automatiseringsmogelijkheden. Al je klanten kunnen daarmee te allen tijde op de hoogte gehouden worden omtrent de status van tickets en hiervan ontvangen ze notificaties. Maar ook je serviceteams worden op de hoogte gehouden van nieuwe aangemaakte tickets, SLA''s die buiten de tijd dreigen te raken en taken die ze niet mogen vergeten. Kortom, de mogelijkheden zijn talrijk, je bekijkt zelf wat je wilt automatiseren en wat voor jouw serviceteam prettig werkt!

Inzichten en een 360 graden klantbeeld

Maak je ook gebruik van Dynamics 365 voor sales, projectmanagement of andere Dynamics toepassingen? Al deze informatie verrijkt het klantprofiel. Je krijgt een algeheel beeld omtrent de klant en ziet precies de voor jou relevante informatie, ook vanuit andere bedrijfsonderdelen zoals team verkoop of administratie.

Creëer uitmuntende klanttevredenheid met de Dynamics Customer Service Hub

Het digitale tijdperk schept andere verwachtingen bij klanten. Ze verwachten naadloze service, gerichte ondersteuning en verwachten van je serviceteam dat ze op de hoogte zijn van eventuele problematiek. Om klantverwachtingen te overtreffen heb je behoefte aan software die jou daartoe in de gelegenheid stelt. Met deze compleet geïntegreerde oplossing van marktleider Microsoft weet je zeker dat je goed zit. Msquad helpt je graag bij de implementatie.​

Door te kiezen voor Dynamics 365 Customer service gaat jouw organisatie:

Zo werken wij

Zo werken wij

Een samenwerking begint altijd met een gedegen inventarisatie van de huidige situatie. Welke van onze oplossingen leveren jou de meeste winst op? Vervolgens maken we samen de gewenste strategie om tot het maximale resultaat te komen.

Daarna gaan we aan de slag en volgt de implementatie. We zorgen dat jij en/of je team goed wordt getraind om te kunnen werken met de software. Met onze uitgebreide nazorg staan we altijd voor je klaar, met ons service abonnement kun je altijd rekenen op hulp. 

Jens Rorink
Business developer

"Persoonlijk contact en goed advies, dat beloven we"

Msquad gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring hebt op onze website. Door deze website te gebruiken, accepteer je ons cookiebeleid.

Plan een meet-up

Hoofdvestiging Oldenzaal

Zwollestraat 1
7575EP

Telefoon:
0541 – 218 100

E-mail:
info@msquad.nl
Vestiging Amsterdam

Evert van de Beekstraat 354
1118 CZ Schiphol