Dynamics 365 | ATS
Een recruitmentsysteem dat klaar is voor de toekomst, flexibel en ons in staat stelt om marketing en recruitment met elkaar te verbinden. Het geeft ons inzicht, structuur en data… Kortom, zaken waar we concreet wat mee kunnen. Aldus de Jong & Laan.
Dynamics 365 | Customer service
Een klantenservice oplossing die naadloos aansluit bij de visie om interne applicaties te gaan centraliseren naar één oplossing. Deze opdracht van DSD Europe klonk Msquad als muziek in de oren en inmiddels is ook de implementatie een feit.
Dynamics 365 | ATS & HR
Vanuit de wens om de HR-werkzaamheden van de verschillende bedrijfsonderdelen en vestigingen meer te gaan centraliseren naar één overzichtelijk systeem, is een nieuw Dynamics ATS & HR systeem ontstaan.
Dynamics 365 | CRM
Dankzij Msquad CRM, gebaseerd op het intuïtieve Dynamics 365 platform van Microsoft, is het veel eenvoudiger geworden om contact met (potentiële) klanten vast te leggen. Het systeem biedt een gestructureerde en georganiseerde manier om de communicatie met een klant bij te houden.
Power Automate
De producten van dit bedrijf zijn in bijna iedere supermarkt te koop. Daarnaast zijn er 85 winkels waar je de specialiteiten kunt kopen. Van yoghurt tot nootjes, ze maken het allemaal. Het productieproces is veelal geautomatiseerd, maar ook in bedrijfsprocessen kun je daarin veel doen.
Portals
Klanttevredenheid en operationele efficiëntie is essentieel voor elk bedrijf, zo ook voor Malanico. Zij streven ernaar om klanten een geavanceerde en naadloze ervaring te bieden in hun klantenportaal. Met deze visie voor ogen ontwikkelde het team van Msquad een geavanceerd klantenportaal.
Orange Pharma, een toonaangevende speler in de farmaceutische industrie, bevond zich voor een complexe uitdaging. Met een groeiende klantenkring en een steeds veranderende markt, werden de tekortkomingen van hun huidige systemen steeds zichtbaarder en besloten ze om met Dynamics aan de slag te gaan.
Dynamics 365 | Business Central
Enreach Germany, gevestigd in Düsseldorf, is een leverancier van geavanceerde communicatieoplossingen voor bedrijven in Duitsland en Europa. Met een focus op cloud-telefonie, unified communications en contactcenters, biedt Enreach innovatieve oplossingen die de communicatie en samenwerking van bedrijven verbeteren.
Power bi
‘Alles voor uw keuken’, de lijfspreuk van Meledi Horeca Groothandel. Als internationale importeur van food en non-food producten voor de professionele keuken heeft Meledi grote ambities voor de toekomst. Om deze ambities en toekomstige groei waar te maken is Msquad ingeschakeld om te bouwen aan een nieuw systeem dat nauwkeurig inzicht geeft in de potentiële afzetmarkt.
Power apps
TMI Group is dé one-stop-shop als het aankomt op hoogwaardige componenten voor de industrie. Van CNC-draaien en frezen tot oppervlaktebehandeling en plaat- en constructiewerk. Hierachter schuilt een uitgebreid proces van bewerking tot levering. Als Msquad hebben wij de registratie van uitgaande goederen slimmer ingericht aan de hand van Power Apps.
power apps
Van parkeerbonnetjes tot aan facturen per e-mail. We hebben allemaal wel een keer met een declaratie te maken. Bij Het Rijk Golfbanen waren ze er maar druk mee, maar met de declaratie app is dat gelukkig verleden tijd. Medewerkers dienen hun declaratie namelijk direct in via de declaratie app. Op het kantoor bij de beschikbare tablet of gemakkelijk via een eigen device.
Veel grote organisaties hebben er last van: een groot en versplinterd applicatielandschap. Dit is ook niet gek gezien er elke dag weer nieuwe applicaties op de markt komen. Applicaties met elk weer een ander doel en gebruik. Elk bedrijfsonderdeel of afdeling heeft zo zijn eigen wensen in welke softwareapplicaties ze willen gebruiken. Echter, je raakt snel het overzicht kwijt en er ontstaat veel overlap.
Dankzij Msquad CRM, gebaseerd op het intuïtieve Dynamics 365 platform van Microsoft, is het veel eenvoudiger geworden om contact met (potentiële) klanten vast te leggen. Het systeem biedt een gestructureerde en georganiseerde manier om de communicatie met een klant bij te houden. Van offertebeheer en mailcorrespondentie tot gespreksverslagen en op te volgen taken en activiteiten
Firecom, nummer één communicatiepartner als het gaat om alarmering, gebruikt de programma’s Exact en Bessy om service te verlenen aan klanten. Ze plannen hiermee servicebeurten in bij de juiste collega, communiceren met de klant en sturen facturen uit. Wij hebben geholpen dit proces verder te automatiseren. Dit betekent minder handwerk, minder kans op fouten én het werkt sneller.
Contict, een vooraanstaand ICT-bedrijf gevestigd in Oldenzaal, is gespecialiseerd in het leveren van slimme en efficiënte bedrijfsoplossingen. Onlangs mochten we samenwerken met Contict aan de ontwikkeling van hun nieuwe klantenportaal. Deze verandering heeft niet alleen de gebruikerservaring van hun klanten verbeterd, maar ook de efficiëntie van hun bedrijfsprocessen aanzienlijk verhoogd.
Vacatures