Servicedesk
Power App solutions servicedesk
Servicedesk software voor betere klantervaringen
Met deze Power App communiceert jouw servicedesk efficiënter met klanten en relaties. Daarnaast schiet je eenvoudig tickets in, die je daarna direct toewijst aan de juiste collega. Bovendien is de servicedesk-app helemaal in te richten naar jouw persoonlijke wensen en behoeften – en dat voor een voordelige prijs.
Support leveren zonder problemen
Voor het servicen van jouw diensten en producten wil je een tool die werkt zonder problemen. Dat is belangrijk voor de klant, maar ook voor de servicedesk medewerker die de tooling gebruikt. Gebruiksvriendelijkheid is hierin de sleutel tot succes. Doordat onze servicedesk-app te integreren is in al jouw uitingen – zoals je website, intranet en digitale werkomgeving – werkt het altijd optimaal.
Service bieden doe je vanuit één intelligente app
Daarnaast maak je het met de app eenvoudig om klanten te volgen, prioriteiten te stellen en te reageren vanuit één programma. En heb je medewerkers met verschillende specialisaties? Dan kunnen we ervoor zorgen dat specifieke vraagstukken ook direct bij de juiste collega terechtkomen.
Deze slimme functies maken voor jou het verschil:
- Tickets worden gecategoriseerd op nieuw, in uitvoering, afgehandeld en in wachtrij.
- Je kunt tickets ouder dan drie dagen bekijken, maar ook tickets die vandaag zijn geopend of gesloten
- Een ticket bevat een ID, eigenaar, prioriteit, impact, datum aangemaakt en datum afgehandeld
- Je kunt bij iedere ticket een onderwerp en omschrijving invullen
- Mis je een invoerveld die voor jouw proces belangrijk is, dan bouwen we die graag voor je in
- Je kunt intern de status, toegewezen persoon en interne opmerkingen beheren