Klantcases

Met regionale, nationale en internationale klanten in veel verschillende branches, zit ook jouw organisatie bij Msquad gegarandeerd goed. Samen met onze klanten bouwen we aan sterke, persoonlijke en waardevolle relaties.  Lees de verhalen en ervaringen in onze klantcases.

De Jong & Laan - Dynamics ATS

We hoeven niemand te vertellen dat de arbeidsmarkt krap is. Het is een probleem waar (nagenoeg) alle werkgevers mee te maken hebben, zo ook de Jong & Laan. Des te belangrijker is het om als recruiter effectief te werken en inzicht te krijgen in wat wél en wat niet werkt. Een recruitmentsysteem dat klaar is voor de toekomst, flexibel en de Jong & Laan in staat stelt om marketing en recruitment met elkaar te verbinden. Het geeft ze inzicht, structuur en data… Kortom, zaken waar ze concreet wat mee kunnen. Hoe we dit hebben gedaan? Je leest het in deze case.

DSD Europe - Dynamics Customer service

Een klantenservice oplossing die naadloos aansluit bij de visie om interne applicaties te gaan centraliseren naar één oplossing die is gebaseerd op Dynamics. Ofwel “One Dynamics”. Deze opdracht van DSD Europe klonk Msquad als muziek in de oren en inmiddels is ook de implementatie een feit. Benieuwd hoe je een next level klantenservice applicatie kunt inzetten binnen jouw organisatie met een volledige integratie van e-mail en telefonie? Lees dan snel verder.

De Zuivelhoeve - Power Automate

De producten van dit bedrijf zijn in bijna iedere supermarkt te koop. Daarnaast zijn er 85 winkels waar je de specialiteiten kunt kopen. Van yoghurt tot nootjes, ze maken het allemaal. Het productieproces is veelal geautomatiseerd, maar ook in bedrijfsprocessen kun je daarin veel doen. Zo kon ook op de financiële afdeling nog een verbeterslag worden gemaakt.

Malanico - Klantenportaal

Klanttevredenheid en operationele efficiëntie is essentieel voor elk bedrijf, zo ook voor Malanico. Zij streven ernaar om klanten een geavanceerde en naadloze ervaring te bieden in hun klantenportaal. Met deze visie voor ogen ontwikkelde het team van Msquad een geavanceerd klantenportaal. Het portaal moest niet alleen voldoen aan de behoeften van Malanico, maar het moest deze overtreffen.

IF YOU DON'T JUMP IN THE NEW,
YOU WON'T SURVIVE

IF YOU DON'T JUMP IN THE NEW,
YOU WON'T SURVIVE

Orange Pharma - Dynamics CRM

Orange Pharma, een toonaangevende speler in de farmaceutische industrie, bevond zich voor een complexe uitdaging. Met een groeiende klantenkring en een steeds veranderende markt, werden de tekortkomingen van hun huidige systemen steeds zichtbaarder en besloten ze om met Dynamics aan de slag te gaan. Het project kreeg al snel vorm met de oprichting van een stuurgroep, waarin Orange Pharma en ons team nauw samenwerkten om het project van de grond te krijgen. Hoe we dit doen? Lees het in deze case.

Enreach Germany - Business Central

Enreach Germany, gevestigd in Düsseldorf, is een leverancier van geavanceerde communicatieoplossingen voor bedrijven in Duitsland en Europa. Met een focus op cloud-telefonie, unified communications en contactcenters, biedt Enreach innovatieve oplossingen die de communicatie en samenwerking van bedrijven verbeteren. Om voorop te blijven lopen, migreerde Enreach haar ERP van Navision naar Business Central met de hulp van Msquad, waardoor ze nu beschikken over een toekomstbestendig ERP-systeem met diverse functionaliteiten voor haar medewerkers!

Meledi Horeca - Power BI

‘Alles voor uw keuken’, de lijfspreuk van Meledi Horeca Groothandel. Als internationale importeur van food en non-food producten voor de professionele keuken heeft Meledi grote ambities voor de toekomst. Om deze ambities en toekomstige groei waar te maken is Msquad ingeschakeld om te bouwen aan een nieuw systeem dat nauwkeurig inzicht geeft in de potentiële afzetmarkt. Hoe we dit doen? Lees het in deze case.

TMI Group - Power Apps

TMI Group is dé one-stop-shop als het aankomt op hoogwaardige componenten voor de industrie. Van CNC-draaien en frezen tot oppervlaktebehandeling en plaat- en constructiewerk. Hierachter schuilt een uitgebreid proces van bewerking tot levering. Als Msquad hebben wij de registratie van uitgaande goederen slimmer ingericht aan de hand van Power apps. Wij brachten een bezoek aan TMI Group en spraken met Jan Scholten (financieel directeur) en Peter van Rijn (werkvoorbereider) over hun ervaring met Msquad.

Kuipers Logistics

Kuipers logistics - Dynamics CRM

Dankzij Msquad CRM, gebaseerd op het intuïtieve Dynamics 365 platform van Microsoft, is het veel eenvoudiger geworden om contact met (potentiële) klanten vast te leggen. Het systeem biedt een gestructureerde en georganiseerde manier om de communicatie met een klant bij te houden. Van offertebeheer en mailcorrespondentie tot gespreksverslagen en op te volgen taken en activiteiten.

Vanuit de wens om de HR-werkzaamheden van de verschillende bedrijfsonderdelen en vestigingen meer te gaan centraliseren naar één overzichtelijk systeem, is een nieuw Dynamics ATS & HR systeem ontstaan. Een op maat gemaakte Dynamics oplossing, waarin zowel het recruitmentproces, de onboarding van nieuwe medewerkers én het up-to-date houden van het bestaande medewerkersbestand samen komen. Wil je weten hoe we dit hebben gerealiseerd, zonder ook maar een verjaardag of jubileum te vergeten? Lees dan snel verder.

IF YOU DON'T JUMP IN THE NEW,
YOU WON'T SURVIVE

IF YOU DON'T JUMP IN THE NEW,
YOU WON'T SURVIVE

Rijk Golfbanen - Power Apps

Van parkeerbonnetjes tot aan facturen per e-mail. We hebben allemaal wel een keer met een declaratie te maken. Bij Het Rijk Golfbanen waren ze er maar druk mee, maar met de declaratie app is dat gelukkig verleden tijd. Medewerkers dienen hun declaratie namelijk direct in via de declaratie app. Op het kantoor bij de beschikbare tablet of gemakkelijk via een eigen device. Vervolgens vindt er een goedkeuring plaats door de leidinggevende of een daartoe bevoegde medewerker. Na deze goedkeuring wordt de declaratie automatisch doorgezet naar de Exact boekhouding, ook wordt er betaling klaargezet in de bankomgeving. Benieuwd hoe je meer snelheid en structuur kunt toevoegen aan het declaratieproces? Je leest het in deze case.

Veel grote organisaties hebben er last van: een groot en versplinterd applicatielandschap. Dit is ook niet gek gezien er elke dag weer nieuwe applicaties op de markt komen. Applicaties met elk weer een ander doel en gebruik. Elk bedrijfsonderdeel of afdeling heeft zo zijn eigen wensen in welke softwareapplicaties ze willen gebruiken. Echter, je raakt snel het overzicht kwijt en er ontstaat veel overlap. Een uitdaging waar Enreach al enige tijd mee kampte. Er moest orde aangebracht worden in het applicatielandschap. Hiervoor schakelden ze Msquad in.

Huygens Engineers - Dynamics CRM

Dankzij Msquad CRM, gebaseerd op het intuïtieve Dynamics 365 platform van Microsoft, is het veel eenvoudiger geworden om contact met (potentiële) klanten vast te leggen. Het systeem biedt een gestructureerde en georganiseerde manier om de communicatie met een klant bij te houden. Van offertebeheer en mailcorrespondentie tot gespreksverslagen en op te volgen taken en activiteiten

Firecom - Power Automate

Firecom, nummer één communicatiepartner als het gaat om alarmering, gebruikt de programma’s Exact en Bessy om service te verlenen aan klanten. Ze plannen hiermee servicebeurten in bij de juiste collega, communiceren met de klant en sturen facturen uit. Wij hebben geholpen dit proces verder te automatiseren. Dit betekent minder handwerk, minder kans op fouten én het werkt sneller.

Laat hieronder je gegevens achter, we nemen binnen 24 uur contact met je op voor het plannen van een kop koffie!

Plan een meetup!

Laat hieronder je gegevens achter, we nemen binnen 24 uur contact met je op voor het plannen van een kop koffie!

Open sollicitatie

Laat hieronder je gegevens achter, we nemen snel contact met je op.​

Open sollicitatie

Laat hieronder je gegevens achter, we nemen snel contact met je op.

Training aanvragen

Laat hieronder je gegevens achter, we nemen binnen 24 uur contact met je op om de trainingsmogelijkheden te bespreken.

Plan een meetup!

Laat hieronder je gegevens achter, we nemen binnen 24 uur contact met je op voor het plannen van een kop koffie!

Training aanvragen

Laat hieronder je gegevens achter, we nemen binnen 24 uur contact met je op om de trainingsmogelijkheden te bespreken.

×

UNLOCK NEXT

× Je processen digitaliseren?